[LUGOS] Re: enkripcija particije

stdout azi maillists.stdout at gmail.com
Thu Aug 4 12:15:43 CEST 2005

Na sicurezza.org je bil pred casom isti post kot tukaj, shranil sm si
le linke ki so jih omenili :

http://mareichelt.de/pub/texts.cryptoloop.php
http://www.google.com/search?q=Markku-Juhani+O.Saarinen+watermark+attack+cryptoloop
http://marc.theaimsgroup.com/?l=linux-kernel&m=107719798631935&w=2
http://wiki.boum.org/TechStdOut/LinuxCryptoFSBrainStroming
http://www.saout.de/misc/dm-crypt/
http://kerneltrap.org/node/2433

Na zalost me tema ni zanimala tako da sm jo le preletel in si shranu
linke.. V kolikor znas italijansko , check this out (je kr obsezna
debata o kernel fs podpori etc.....)

http://www.sikurezza.org/ml/07_05/msg00022.html