[LUGOS] enkripcija particije

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Aug 4 11:26:54 CEST 2005

On Wed, 3 Aug 2005, Iztok Stotl wrote:

> Mam dual boot na prenosniku, win+linux ... zdaj pa bi rad eno particijo
> enkriptiral, tako da bi bila potem enostavno vidna iz obeh sistemov
> preko kljuca, ki bi ga mel na USB-stiku.
>
> Rad bi, da bi to delalo cim bolj avtomatsko. Po moznosti, tako,da ko bi
> vtaknil usb-stik, da bi bila particija vidna, ali nekaj takega ...

To boš težko naredil, da bo delalo med različnimi platformami. Bcrypt v
bistvu dela na "per-file" bazi, kar je bistveno lažji pristop, če gledamo
s strani združljivosi z različnimi OS-i.

Jaz sicer uporabljam kriptirane particije, vendar so vse ext2/3 in imam
zadevo urejeno ravno tako kot si omenil... svoj privaten gpg ključ in gpg
kriptiran kodirni ključ imam na USB stick-u. Če te zanima ti lahko povem
kako imam to rešeno.

Mogoče pa obstaja kakšen multi OS projekt pa jaz ne vem zanj.

lp,B