[LUGOS] Zaostajanje pri gledanju DivX filmov

JAnez Urevc janez.urevc at siol.net
Thu Aug 4 11:14:29 CEST 2005

Pri gledanju filmov mi po določenem času začne slika zaostajati za
zvokom (ali obratno, zdej nisem več čist siguren) in s časom se razlika
še povečuje, tako da po kakšne pol urce gledanje postane nemogoče.
Takrat je treba film ustavit in ga spet zagnat iz točke, kjer je bil
ustavljen. Ista težava se mi pojavlja na dveh mašinah: na laptopu, kjer
laufa Debian testing in na hišni mašini, kjer imam naložen Ubuntu 5.04.

Težava se pojavlja neodvisno od player-ja, zato sklepam, da je nekaj z
knjižnicami narobe.

JAnez