[LUGOS] RE: [Pingo-core] Re: izpisek

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Thu Aug 4 10:29:38 CEST 2005

Eh, za cisto vsak slucaj bi k prijavi dodal podpisano Spelino pooblastilo s
tako vsebino:
--

Pooblastilo

Za potrebe prijave na razpis Ministrstva za visoko šolstvo, znanost in
tehbologijo za "Sofinanciranje projektov razvoja, lokalizacije in
razširjanja programske opreme temelječe na odprti kodi" polno pooblascam
Jureta Cuhaleva za podpisovanje vseh dokumentov in dokazil, ki jih zahtevajo
razpisni pogoji.

Pooblastilo izdajam kot predsednica Drustva uporabnikov Linuxa Slovenije
(LUGOS) do skupscine drustva, na kateri je bil izvoljen kot novi predsednik
Jure Cuhalev, za primer, da sem glede na upravni postopek, ki poteka v zvezi
s prenosom funkcije predsednika drustva, se vedno njegova predsednica.

Spela Kraner

--

Lep pozdrav,
Ales