[LUGOS] CANYON wireless

Jernej Simoncic jernej.listsonly at ena.si
Mon Apr 11 12:04:16 CEST 2005

On Monday, April 11, 2005, 10:33:10, Blaz Podrzaj wrote:

> Torej, vse skupaj zgleda precej obetajoče, samo rabim še nekoga, da mi
> potrdi solidno delovanje, se pravi dober signal in domet oziroma
> nasprotno.

Kupljeno: Canyon wireless router in PCI mrežna kartica. Router je bil prvi
mesec uporabljan samo kot access point, ker še ni bilo ADSLja, in pri tem
problemov ni bilo. Ko sem ga poizkusil pripravit do delovanja z ADSLjem so
se začele težave - povezava z internetom je delala 1-2 minuti, nakar je bila
izguba paketov blizu 100%. Na zamenjavo je bilo treba čakat 40 dni (komentar
s servisa: "Če nimamo pač nimamo"), nakar se je izkazalo, da pri zamenjanem
routerju ne dela wireless. Zamenjavo še čakam (trenutno 10 dni).

--
< Jernej Simoncic ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

Don't take life too seriously; you won't get out of it alive.
       -- Hubbard's Law