[LUGOS] CANYON wireless

Blaz Podrzaj b at thz.net
Mon Apr 11 11:24:43 CEST 2005

On Mon, 11 Apr 2005, Jure Pe_ar wrote:

> Pri OpenBSDjevcih sem zvedel, da je ralink samo nekaksen vmesnik do antene
> (polno dokumentiran), kompletno implementacijo wifi stacka pa prepusca
> softveru (driverju). Iz tega gre sklepati, da bodo driverji za to rec na
> nivoju :)

No čisto komplet ne. Vsaj po moje ne, ker bi potem lepo mimo FCC lahko
zvišal ali znižal frekvenco na kateri se zadeva oglaša in sprejema. No sam
driver za RaLink chipe ima že vdelan WPAPSK s TKIP ali AES, se pravi ne
rabiš nobenega wpasupplicanta ali xsupplicanta.

Še kakšno mnenje? Predvsem hitrost, zanesljivost, domet?

lp,B