[LUGOS] Profesionalne video resitve

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Apr 5 01:42:11 CEST 2005

On pon, 2005-04-04 at 22:35 +0200, Egon Pavlica wrote:
> Lepo pozdravljeni,
>
> Opazil sem da tece vroca razprava glede videa. Pa bi rad izkoristil
> priloznost in vas povprasal, ce morda kdo ve za kaksno resitev, ki bi
> delovala v linuxu in bi bila namenjena video predvajanju. V mislih imam
> kaksno kartico ali kaj drugega ki ima kvaliteten video izhod in je podprta
> v linuxu. Sam poznam canopusovo advc serijo, ki pretvarja dv video v
> kvalitetni analogni video. Zanima me ce je se kaksna druga resitev.

sicer se predvsem uporablja v eni smeri, a bi moralo iti tudi v drugo.

recimo, ce imas analogni video je eden precej dobrih nacinov
digitalizacije to, da imas kamero, ki sprejme analogni signal in cez
firewire vrze ven DV.

... in kamere iz tega cenovnega razreda znajo tudi obratno ... sprejmejo
DV in vržejo ven analogni signal. poskusi, morda ti bo všeč.

bye
andraz