[LUGOS] Profesionalne video resitve

Jure Pe__ar pegasus at nerv.eu.org
Mon Apr 4 22:55:55 CEST 2005

On Mon, 4 Apr 2005 22:35:40 +0200 (CEST)
Egon Pavlica <Egon.Pavlica at p-ng.si> wrote:

> v linuxu. Sam poznam canopusovo advc serijo, ki pretvarja dv video v
> kvalitetni analogni video. Zanima me ce je se kaksna druga resitev.

Za del vprasanja glede kvalitetnega analognega izhoda ti lahko priporocam
holywood+ kartice, ce jih se kje najdes za simbolicno ceno. Driver najdes na
dxr3.sf.net. Zadeva deluje odlicno z raznimi mplayerji, xineti in kar je se
tega, lahko pa ji porines tudi mpeg 1/2 direktno na njen /dev, pa dela.

Btw, tudi njen audio izhod je po kvaliteti zvoka dalec nad vecino cenenih
zvocnih kartic.

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/