[LUGOS] Pipin Odprti Termin: Kdevelop

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Apr 4 00:40:37 CEST 2005

On ned, 2005-04-03 at 23:55 +0200, Renato Lukac wrote:

> Bilo bi koristno dati moznost sremljanja teh zelo zanimivih
> dogodkov v Kiberpipi, tudi nam, ki smo malo dlje od LJ in nas to zelo
> zanima, zal pa si ne moremo privosciti potovanj v LJ v ta namen.
>
> Videokonference niso vec nic posebnega in omogocajo dvosmerno
> komunikacijo, kar pomeni, da bi tudi mi lahko spregovorili besedo ali dve.
> Morda bi na ta nacin tudi Kiberpipa pridobila novo dimenzijo aktivnosti:)

kaj vse bi bilo lepo in koristno imet ... :)

ampak to redno delat - tedensko (in še pogosteje) zahteva velik angažma
in toliko človeških resourcev trenutno nimamo. smo prostovoljna
organizacija in dela se tisto za kar je interes med delovnim delom
ljudstva. zato venomer znova pravim, da če je kdo pripravljen to naredit
lahko pride in naredi. do sedaj takšnega junaka še ni bilo

(da, to pravim zagrenjeno, ker se vedno oglasi nebroj ljudi, ki hočejo
stream gledat in do sedaj niti en, ki bi dejansko bil pripravljen
usposobit ga).

videokonference pa kar se nas tiče so nekaj posebnega, ker so nam še
čisto vsi poskusi neslavno propadli. ravno v prejšnjem sporočilu sem
razlagal koliko prosta tehnologija streamanja kuri za v realtime delat.

no, ampak to je le pol problema. druga polovica je, da je stvar
konceptualno zastavljena kot neformalna srečanja in, da ima večina
predavateljev zaradi tega precejšnji odklon do formalnega snemanja. sem
in tja, če je kaj res bolj izjemno, posnamemo in damo kasnej na splet -
http://www.kiberpipa.org/video/predavanja, vendar ne streamamo.

res ... moj najboljši predlog za rešitev problema je, da kjer je
kakršnakoli kritična masa ljudi se začne delat enake/podobne stvari kot
so POTi. da, z glavo skozi zid. važno je predvsem da je redno in
zanesljivo, da udeleženci lahko pričakujejo, da če se bodo ta dan ob tej
uri oglasili na določeni lokaciji, bodo slišali nekaj zanimivega in se
imeli priložnost pogovorit s sotrpini. tako se da narediti še
prilagojenost na lokalno okolje - recimo kje drugje bi bile bolj
začetniške teme bolj zaželjene od developer tem...

čao
andraž