[LUGOS] Pipin Odprti Termin: Kdevelop

Renato Lukac Renato at s-gms.ms.edus.si
Sun Apr 3 23:55:35 CEST 2005

On Sun, 3 Apr 2005, Andraz Tori wrote:

> v okviru kiberpipe ni predvideno, lahko pa seveda kdorkoli pride s svojo
> kamero.
>
> cilj je, da ljudje fizièno pridejo na predavanje in po njem ob èaju
> spregovorijo ¹e kak¹no besedo ali dve.

Bilo bi koristno dati moznost sremljanja teh zelo zanimivih
dogodkov v Kiberpipi, tudi nam, ki smo malo dlje od LJ in nas to zelo
zanima, zal pa si ne moremo privosciti potovanj v LJ v ta namen.

Videokonference niso vec nic posebnega in omogocajo dvosmerno
komunikacijo, kar pomeni, da bi tudi mi lahko spregovorili besedo ali dve.
Morda bi na ta nacin tudi Kiberpipa pridobila novo dimenzijo aktivnosti:)

kind regards | lep pozdrav, Renato

doc. dr. Renato LUKAC
Gimnazija M.Sobota, Solsko naselje 12
SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija
Tel: +386 (0)2 538 12 65;  +386 (0)2 538 12 66