[LUGOS] Video konferenca - Webcast Server

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Apr 4 00:22:17 CEST 2005

On pon, 2005-04-04 at 00:06 +0200, Iztok Kham wrote:
> Lep pozdrav!
>
> Jeseni moram urediti video prenos v živo preko interneta in bi zadevo rad
> rešil s free orodji.
> Za Streaming server sem gledal Darwina, za encoding pa me zanima kaj
> predlagate.
> Zadeva naj bi imela dva ali tri streame in zaželjeno je, da jih je možno
> preklapljati (recimo temu neke vrste virtualna mesalka) že pri encodingu.
>
> Zanima me, če obstaja kašna varianta, da bi lahko na strežnik pošiljal en
> stream (recimo kakih 512 kbps, mogoče še več) in bi se le-ta potem na
> [...]

Tole je malce mimo, a vseeno:

Sam sem vzpostavil streamanje iz DV kamere - preko firewire in potem
računalnik enkodira v vorbis/theora ter pošilja na icecast2 server.

Stvar je izjemno painless za vzpostavit, je pa treba povedat, da je
theora _še bolj izjemno_ požrešna kar se CPU časa tiče. Uspelo mi je, da
je P4 2Ghz mašina dekodirala dv (tudi ni ravno mačji kašelj) in
enkodirala theora/vorbis le pri velikosti 192x160 (nekaj takega)

Dela pa super, stvar se lahko gleda tako iz Windows kot iz Mac kot iz
Linux okolja - VideoLAN client dela povsod enako dobro.

Na Ljudmili so pa podobne stvari delali s Flumotion streaming serverjem.

Lep pozdrav
Andraž Tori