[LUGOS] Video konferenca - Webcast Server

Iztok Kham drkham at educy.si
Mon Apr 4 00:06:52 CEST 2005

Lep pozdrav!

Jeseni moram urediti video prenos v živo preko interneta in bi zadevo rad
rešil s free orodji.
Za Streaming server sem gledal Darwina, za encoding pa me zanima kaj
predlagate.
Zadeva naj bi imela dva ali tri streame in zaželjeno je, da jih je možno
preklapljati (recimo temu neke vrste virtualna mesalka) že pri encodingu.

Zanima me, če obstaja kašna varianta, da bi lahko na strežnik pošiljal en
stream (recimo kakih 512 kbps, mogoče še več) in bi se le-ta potem na
strežniku reencodal v dva ali tri različne kvalitete (128 kbps, 384
kbps, ...).

Streami morajo biti uporabni v okolju Windows, lahko pa so kaj drugega kot
WMV, RealVideo ali QuickTime ...

Za vsako idejo se zahvaljujem.

--- Iztok