Re: [LUGOS] Neuspešno bootanje (gentoo 2005.0)

Union union.kjesi at gmail.com
Fri Apr 1 17:32:56 CEST 2005

On Apr 1, 2005 4:46 PM, Blaz Podrzaj <b at thz.net> wrote:

> [...]

Jaz imam takole narejeno v grub.conf

title=Gentoo  2.6.11
root (hd0,0)
kernel /boot/kernel-2.6.11-r4 root=/dev/hda3
video=vesafb:mtrr,ywrap,1024x768-32 at 85

vesa-tng imam direktno v kernelu. Edin problem je pri men, da imam
osveževanje samo 60hz, čeprav bi moral imeti 85 (nimam pojma zakaj)

Zdaj če imaš kakšnega radeona pa lahko v kernelu dodaš radeonfb (pri
tem je priporočeno da izklopiš vesa-tng), potem pa se v grubu samo
zamenja vesafb z  radeonfb.
Če imam radeonfb potem imam osveževanje 85hz, vendar mi pri ponovnem
vstopu v X iz konzole (alt+F7) slika postane nerazločljiva, zato moram
restart X strežnik. (baje so neki konflikti med framebufferjem radeona
in gonilnika fgrlx za 3d pospeševanje).