[LUGOS] Neuspešno bootanje (gentoo 2005.0)

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Apr 1 16:46:46 CEST 2005

On Fri, 1 Apr 2005, Goran Kavrecic wrote:

>   Zadevo sem še enkrat ponovil z nule in tokrat preveedl kernel z
> 'genkernel' in se je normalno zbutal.
>   Verjetno sem kje preskočil ali za..... kakšen korak - mogoče tisto z
> mapiranjem boot na root.
>
>   Zdaj me edino matra, ker ne morem dvigniti resolucije v konzoli. iščem...

Rabiš vesafb ali fb driver za tvojo kartico direktno v kernelu ne kot
modul. Potem pa v Grubu obstaja ena komanda vbeprobe, ki ti zlista vse
VBE resolucije v vseh barvnih globinah, ki ti jih podpira grafična s
pripadajočimi HEX kodami. Vzameš tisto ki si jo mislil, prišteješ 0x200 in
bootaš kernel z vga parametrom. Pri meni recimo je 1400x1050 at 16 vga=0x342.

lp,B