[LUGOS] Neuspešno bootanje (gentoo 2005.0)

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Apr 1 09:05:49 CEST 2005

On Thu, 31 Mar 2005, Goran Kavrecic wrote:

>   Na mašino sem namestil gentoo 2005.0 vendar mi je ne uspe zbootati z
> novim sistemom.
>
>   Grub se zažene. Utegenem videti še "uncompressing..." pa še nekaj
> vrstic sledi. Nato izpiše še malo morje newline-ov, da je zaslon čisto
> prazen in mašina obstane.

Če se ti Grub zažene ni nobene panike, samo da ti dobiš prompt. Ko si
enkrat v Grub command line-u se lahko sprehajaš po particijah, poganjaš
kernele od koderkoli s karšnimikoli parametri, prav tako initrd.

Pri boot loaderjih je tako da je najprej vedno loading, potem je
uncompressing in nato running, če govorimo o kernelu. Je pri tebi že
prišlo do faze kjer se ti pokaže:

Linux version 2.6.9-gentoo-r4......
BIOS-provided physical RAM map:
..