[LUGOS] Matrox vga kartice+Linux

Miroslav Jurkas miroslav.jurkas at k2.net
Fri Apr 1 00:15:25 CEST 2005

jest pravi:

> Zdravo,
>
> ne zadeva bo takšna, da bo to v celoti zaprt sistem.
> Torej nič tipkovnic - mišk in ostale šare.
> Mašina se bo morala sama postaviti v init 5, startati:
> - npr. ekran1/firefox 1, ki se bo sam povezal na npr. spletno stran
> monitor1/index.html
> - npr. ekran/2firefox 2 - spletna stran monitor2/index.html
> - npr. ekran/2firefox 3 - spletna stran monitor3index.html
> - npr. ekran/2firefox 4 - spletna stran monitor4/index.html
>
> torej vse sama mašćina brez uporabnikovega tipkanja/tapkanja..
>
> lp

> [...]
Jaz sem pred časom poganjal 2 X G200 s po štirimi izhodi + 1 x ena
poceni AGP (non ATI, ker ta ni hotel delati skupaj z Matrox-i).
Torej imel sem 9 monitorjev (mislim, da celo na enem Linux Install
fest-u). Lahko sem zagnal na poljubnem monitorju poljubno aplikacijo ali
naredil iz vsega skupaj en zaslon (Xinerama). Za takratni Pentium (?III)
na 1.2 GHz je še kar delalo. Lahko sem predvajal dva divx-a hkrati -
vsakega na svojem monitorju. Od tega je že kar nekaj časa (2-3 leta
najbrž). Nisem pa znal pognati več kot enega X strežnika hkrati (potem
nisem več poskušal, ker nisem več imel dostopa do HW in časa za igranje).

Lep pozdrav
  Miroslav

** miroslav.jurkas na k2.net                      **
** close your windows, use GNU/Linux!          **