[LUGOS] kako arhivirati audio cd

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at najdi.si
Mon Sep 27 13:28:04 CEST 2004

Quoting Andrej Mršek <andrej.mrsek at volja.net>:
> V zgornjem primeru DVD-ja je šlo brez dvoma za stvarno napako in bi
> trgovec moral napravo brez dvoma zamenjati. To, da programska oprema ni
> bila kupljena je irelavantno, saj je nepomebno s katero porgamsko opremo
> zadevo preiskušamo, prav tako pa je nedovoljeno "stikati" po tuji
> lastnini. Kršenje zasebnosti, nedovoljeno zbiranje dokazov, ...
Tukaj sta bili pomembni dve zadevi:
1. če bi jaz postopek nadaljeval, bi me oni zaj... zaradi ilegalnega
programa - lahko  bi me prijavili,
čeprav ne vem, ali bi lahko prijavo upoštevali zaradi načina pridobitve
informacije
2. res je irelevantno, s katero opremo preizkušaš - toda tržni inšpektor, ki
seveda
ni ekspert na tem področju, tega ne ve; zato bi mi preostalo le mnenje izvedenca
Sploh pa sem bil takrat še "majhen" in zakonodaje nisem tako podrobno poznal:)

Sploh pa - zakon o varstvu potrošnikov bil izdan šele kasneje in takrat še
ni bilo govora o stvarnih napakah.

Sicer pa, vsako podjetje, ki da kaj nase in noče izgubiti (rednih) strank,
ponavadi ne komplicira
in včasih zamenja artikel tudi, če kupec nima 100% prav - seveda morata biti
cena in argument
kolikortoliko razumna.

lp,

J.