[LUGOS] RAID na osnovni plo__či

Gašper Lakota - Jeriček gasper at bsnet.eu.org
Fri Sep 24 22:57:36 CEST 2004

Jernej Vodopivec wrote:

> Napajalnik sem ze menjal pred kaksnima 2 letoma. Crkovali so mi preje in
> tudi kasneje.
> Temperatura prostora je res kar visoka - slaba izolacija sten, juzna
> stran, tako da je poleti v sobi tudi do 28 stopinj C. Sicer spremljam
> temp. hddja (okoli 40C) in cpuja (45C-58C), ampak kolikor vem, bi to
> moralo biti se sprejemljivo.
> Vse se dogaja na eni masini.
> Kako bi pa izmeril, ce so prevelika nihanja? Z voltmertom bi verjetno
> kar tezko?:)
> lp,
Glede napetosti, če maš voltmeter pa na njem interface na rs232, potem
bi lahko preprosti vsakih 15-30 sekund vzorčil, pa si naredil iz teh
podatkov analizo. Ampak tak voltmeeter ni tako poceni :)
Ponavadi pomaga uporaba UPS-a, ki poskrbi za skoraj konstantno izhodno
napetost.
Seveda pa, kaj je točen vzrok tvojih problemov, ne morem  reči. Lahko
samo ugibam.