[LUGOS] RAID na osnovni plo__či

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at najdi.si
Fri Sep 24 22:52:38 CEST 2004

Gašper Lakota - Jeriček wrote:
> Je temperatura prostora previsoka? Imaš previsoka nihanja na omrežni
> napetosti? Okvarjen napajalnik? Se ti to dogaja na eni in isti mašini
> ali na katerikoli, ki jo imaš doma?
Napajalnik sem ze menjal pred kaksnima 2 letoma. Crkovali so mi preje in
tudi kasneje.
Temperatura prostora je res kar visoka - slaba izolacija sten, juzna
stran, tako da je poleti v sobi tudi do 28 stopinj C. Sicer spremljam
temp. hddja (okoli 40C) in cpuja (45C-58C), ampak kolikor vem, bi to
moralo biti se sprejemljivo.
Vse se dogaja na eni masini.
Kako bi pa izmeril, ce so prevelika nihanja? Z voltmertom bi verjetno
kar tezko?:)
lp,

J.