[LUGOS] RAID na osnovni plo__či

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at najdi.si
Fri Sep 24 22:24:42 CEST 2004

Borut Mrak wrote:
  > Jaz zase ne kupujem celih racunalnikov, ampak pocasi nadgrajujem :-)
Nazadnje
> ko sem kupil celo masino za privatne potrebe sem kar po kosih nesel vse iz
> trgovine, ker bi za sestavljanje moral cakat 2 ali 3 dni (mislim, da je bilo
> v cetrtek zvecer ali petek, zato bi trajalo...). Za nekatere komponente sem
> dobil nekaj manj garancije, ce se ne motim, ampak se mi to ne zdi tak
> problem.
Sem te razumel, da kupujes na veliko za firmo/e. Doma si pomoje itak
vecina, ki zna, sama po potrebi nadgrajuje komponente in ne celega
racunalnika.
Jst delam v javni upravi, kjer imamo veliko prevec denarja in vedno nove
racunalnike v celoti (no ja, enkrat smo res povecali kolicino rama tak,
kjer je bilo potrebno, drugic pa smo ze kar preventivno za word vzeli
512mb rama pa HT procesor). In vedno le ta drage P4, pa cetudi bo
pravnica izkljucno delala le v Wordu in IE.

> Pred kar nekaj leti mi je sicer crknil en disk iz masine, ki sem jo kupil
> celo, po telefonu sem se brez tezav zmenil, da prinesem na servis samo disk
> (mislim, da so mi celo posodili rezervnega za par dni). Po mojem je vse
> odvisno od attitude-a, ki ga imas. Lepo bit prijazen, ampak se ne pustit vlec
> za nos, ce bi te slucajno hoteli, pa se da.
Z diski pa imam problem doma: se noben mi ni zdrzal vec kot 2 leti.
Vedno mi crkne in ga moram zamenjati. Pa mi sploh ni jasno - nikoli ne
rukam racunalnika, vedno pazim, da je povsem pri miru, pa se vedno crkujejo.
Ta mala pa ima disk ze vsaj ene 4 leta in to tako, da obvezno en v
njihovi familiji vsaj 1x na dan mal pretrese prizgano kisto. Disk pa kar
dela in dela...:)

lp,

J.