[LUGOS] RAID na osnovni plo__či

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri Sep 24 22:15:25 CEST 2004

On Friday 24 of September 2004 22:04, Jernej Vodopivec wrote:
> Zanimivo - karkoli mi kupujemo, je vse z nalepkami. Res je sicer, da
> naceloma lahko odpiramo, a moramo poslati mail v vednost, zakaj in kaj
> smo odpiral.

No, to je kar OK.

> Kje jih ti kupujes? Se preje zmenis, ali imajo ze nasploh tako politiko,
> da jih lahko po mili volji odpiras?

Jaz zase ne kupujem celih racunalnikov, ampak pocasi nadgrajujem :-) Nazadnje
ko sem kupil celo masino za privatne potrebe sem kar po kosih nesel vse iz
trgovine, ker bi za sestavljanje moral cakat 2 ali 3 dni (mislim, da je bilo
v cetrtek zvecer ali petek, zato bi trajalo...). Za nekatere komponente sem
dobil nekaj manj garancije, ce se ne motim, ampak se mi to ne zdi tak
problem.

Pred kar nekaj leti mi je sicer crknil en disk iz masine, ki sem jo kupil
celo, po telefonu sem se brez tezav zmenil, da prinesem na servis samo disk
(mislim, da so mi celo posodili rezervnega za par dni). Po mojem je vse
odvisno od attitude-a, ki ga imas. Lepo bit prijazen, ampak se ne pustit vlec
za nos, ce bi te slucajno hoteli, pa se da.

lp,
Borut.
--
Zakaj ravno mene?