[LUGOS] RAID na osnovni plo__či

g.r.e.g.o.r at email.si g.r.e.g.o.r at email.si
Fri Sep 24 07:43:43 CEST 2004

a) Sem si pogledal dokumente, vendar še vedno ne vem v čem je razlika med
"software"-skim RAID-om (BIOS) in pravim "hardware"-skim RAID-om. Ali mi
lahko poveš, katere so dobre in katere slabe lastnosti vsakega?

b) Pred leti sem "se igral" z Linux-ovim software RAID-om, vendar je, kakor se
spomnim, potrebno imeti eno boot particijo na enemu od diskov, na drugem je
pa ni. Kako potem ukrepaš v primeru okvare, če se okvari disk z boot
particijo (hitrega "restarta" iz drugega diska v tem primeru ni, ter se
okrevanje zavleče) Prosim, popravite me, če se motim.

lp
Gregor