[LUGOS] RAID na osnovni plo__či

Jure Pe_ar pegasus at nerv.eu.org
Thu Sep 23 21:54:39 CEST 2004

On Thu, 23 Sep 2004 21:46:38 +0200
g.r.e.g.o.r at email.si wrote:

> Nameravati uporabiti osnovno ploščo, ki podpira RAID, za uporabo RAID-a
> 1. Ali moram pri tem na kaj paziti, ali vidi Linux samo en disk, za RAID
> pa skrbi BIOS?

Raid na osnovni plosci NI hardverski raid.

http://linux.yyz.us/sata/faq-sata-raid.html

> Kako izvem, da je ĹĄel en od diskov "k vragu", in da ga je potrebno
> zamenjati? Ali obstaja kakšen programček v Linux-u za nadzor stanja
> RAID-a, ali me opozori BIOS na to? Računalnik bo služil kot strežnik,
> ter ne bo ponovno zagnan pogosto.

Ce hoces ziveti na varni strani, pozabis na vse velike 'raid' napise na
skatli od motherboarda in si postavis linux softverski raid (md). Potem ti
/proc/mdstat pove vse kar te zanima.

Mimogrede, cene pravih hardverskih kontrolerjev se zacnejo pri dva- ali
tri-kratni ceni take osnovne plosce.

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/