RAID na osnovni plošči

g.r.e.g.o.r at email.si g.r.e.g.o.r at email.si
Thu Sep 23 21:46:38 CEST 2004

Sem nov pri uporabi RAID-a, poznam teorijo, vendar pa imam par praktičnih
vprašanj:

Nameravati uporabiti osnovno ploščo, ki podpira RAID, za uporabo RAID-a 1. Ali
moram pri tem na kaj paziti, ali vidi Linux samo en disk, za RAID pa skrbi
BIOS?

Kako izvem, da je šel en od diskov "k vragu", in da ga je potrebno zamenjati?
Ali obstaja kakšen programček v Linux-u za nadzor stanja RAID-a, ali me
opozori BIOS na to? Računalnik bo služil kot strežnik, ter ne bo ponovno
zagnan pogosto.

lp
Gregor

P.S.: Trenutno si ogledujem ploščo: