[LUGOS] Staroffice: kako do ole objectov (ali kaj je ze to)

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Wed Sep 22 14:02:36 CEST 2004

ali si morda datoteke ze poskusil odpirati z openoffice 2.0 oz. zaenkrat se
njeno razvojno razlicico - "nekaj" se je delalo na ole objektih, vendar
podrobnosti ne poznam... morda bo pa slo!? priznam - zgolj spekuliram! :-/

http://download.openoffice.org/680/index.html

lp,
ziga b.