Staroffice: kako do ole objectov (ali kaj je ze to)

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Wed Sep 22 09:17:24 CEST 2004

Hoj!

Cenjeni kolegi prav uzivajo, da mi posiljajo .doc, ki ima v sebi xls datoteko.
v OpenOffice vidim ikonico, ampak ko kliknem nanjo, dobim "general OLE error".
Potem se pa zlobno hihitajo in so polni nespodobnih, nesramnih in nesprejemljivih predlogov...
Se huje: samo redki recejo "aha" in mi posljejo .csv, vecina jih seveda sploh
ne ve, kaj zelim.

Ce odmislimo konstruktivne nasvete, kako jim ustrezno odgovoriti...
Je kak nacin, kako dobiti tako .xls datoteko iz .doc fileta na linux PCju
brez ovinkov cez WIntendo/Wine?

LP
Iztok