[LUGOS] Scripta za backup

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Mon Sep 20 14:18:59 CEST 2004

Zdravo!

Za konkretno arhiviranje recimo tar.
Sam delam dnevne arhive sprememb in mesečno arhiviram komplet (ker je
manj kot en CD).
Če poenostavim zadevo.
Dnevno napravim najprej spisek kandidatov za arhiviart z ukazom find
(vsa kar ni starejš od enega dneva) v datoteko.
find $mape -mtime -1 \! -type d -print >/tmp/datoteke.backup
potem pa to zarhiviram z ukazom tar:
tar -cvz -T /tmp/datoteke.danes -f $ARHDIR/$ARHDAT.zip
Tiste spremenljivke ARHDIR in ARHDAT pa določim zgoraj in so po mesecih
in dnevih.
ime mape je mesec, ime datoteke pa je v stilu:19-09-04.tar.zip
pa še en file je, kjer je za cel mesec seznam arhive po dnevih, da
najdem kar sem arhiviral.
pa mail si pošljem, da vem koliko so bili arhivi veliki (št. datotek po
mapah, ponavadi je okrog 10-30 datotek dnevno).
To je to. Dela že kake 5 let, za moj obseg je to čisto ok. Še vedno smo
vse našli.
Treba je poskrbet, da majo userji v redu sistemski datum nastavljen.

Lep pozdrav, Andrej