[LUGOS] Scripta za backup

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Sep 20 13:59:45 CEST 2004

Dalibor wrote:

> Hvala, prav to sem rabil.

Če stvar razumem pravilno, deluje orodje natanko tako kot stari BACKUP
pod M$-DO$ in soimenjak pod FreeDOS. Zanka for je pa tudi povsod skoraj
enaka.
1. Mene dosti bolj zanima, kako to udejaniti za imenik
home/coprnik/projekti ali za vse podimenike imenika \home z imenom
projekti poljubno globoko(zlasti to drugo - jasno kot root ali s
podobnimi privilegiji, npr. admin, kakopak)?
2. Kako vse skupaj avtomatično zapeči na RW? Je kaj posebnosti (razen
tega, da moraš paziti na buffer underrun pri starih modelih kot je moj
CR-4802TE in podobne smotke)?

Če ima kdo (delujočo) skripto za kaj takega (ali pametno pripombo),
prijazno pozdravljen(a).

LP, JK