[LUGOS] spamassassin + postfix + update black list

jest at softraja.com jest at softraja.com
Mon Sep 20 13:37:20 CEST 2004

Jure hvala ti za tole,

mah saj jaz spampal pozna dobro in ga s pridom uporabljam.
Saj imam praktično dilemo, ki je naslednja:

trenutno imam za email, kot sem že napisal Postfix na FC1. Dnevno mi
sprocesira cca.3000 odhodnih emailov, kakšen dan pa še za kak tisočak več.
Odhodna pošta je OK. Dohodne pošte imam pa cca. 2500, od tega je cca. 1800
spamov..
Na žalost pravo pošto dobivamo iz vseh koncev in krajev sveta - od
japonske, preko južne afrike in kaj vem kaj še vse, torej jih ne morem
dati na deny opcijo ;)

Kot si napisal mene tudi muuči tistih 30%, katera mi uide preko
spamassassina.

Stvar je naslednja, da pravzaprav ne vem kam za vraga moram pisati t.i.
black liste (sem bral navodila in ostalo, pa mi je verjetno ušlo nekje
mimo). Ne vem no - če kdo to ve, pa seveda napiše - no samo to je tisto
kar me še muči.
Saj drugače imam pa na samem Postfixu definirane rule, da ne spušča
emailov ki vsebujejo .bat.vbs,scr,pif itd...

Sedaj sicer spamassassin samo tesiram in sicer tako, da sem si postavil
nov FC1, na njjej en račun, na katerega si preusmerjam pošto iz
info at krneki.com na ta testni račun.
Očitno mi pač še manjka veliko branja, samo vrag je v tem, ko mi tudi časa
zmanjkuje.

Bo že -  bo že

hvala in lp