[LUGOS] Samba 3.0

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Fri Sep 17 15:36:39 CEST 2004

On Fri, 17 Sep 2004, Marko wrote:

> Verzijo pa sem omenil zato, ker je pac navada, da pri vsakem vprasanju poves
> tudi kaksno verzijo programa imas.

Saj ni nic narobe ce poves/napises verzijo, dostikrat je celo zazeljeno,
jaz sem ti v bistvu samo dal vedeti, da v tem primeru ni pomembna.

Tvoj problem je bil resljiv cisto na sistemskem nivoju, za kar pa ni
bistvena verzija Sambe, zato niti nisem govoril o kaksnih opcijah v
smb.conf. Pri storitvah tipa Samba imas vedno pod samim aplikativnim delom
(Samba) se sistemski del (sam operacijski sistem), katerega pravilna
konfiguracija je predpogoj za konfiguracijo aplikativnega dela (smb.conf).

Zadeva z verzijo v tem primeru bi bila podobna tej ce malce karikiram:
"Kako skopiram datoteko iz /home v /usr? Imam Pentium 4, 256MB rama, 120GB
diska in Gentoo Linux 2004.2 z XOrg 6.7.99.x".

lp,B