Debian, kernel, make-kpkg, ...

Iztok Kham drkham at educy.si
Sat Sep 18 13:28:48 CEST 2004

Lep pozdrav!

Na nov mlinček sem inštaliral Windows XP Pro in Debian SID.
Kernel je 2.6.7-i386 in se je inštaliral ob instalaciji.
Installer mi je prepoznal windowse in namestil GRUB.
Potem z apt-get namestil kernel-image-2.6.8-1-smp, ki se je avtomatično
dodal v GRUB-ov meni.

1. Problem:
Ko izberem novi kernel v GRUBu dobim tole napako:
Can not open device dev/console
in potem mi javi kernel panic.

2. Problem:
S kernel.org sem potegnil zadnji kernel (2.6.8.1) in ga prevedel.
Dodal sem ga v GRUB in ob zagoni dobil:
Error 13: Invalid or usupported executable format.

3. Problem:
Poizkusil sem prevesti kernel po debianovem how-toju (make-kpkg).
Uporabil sem kernel-source-2.6.8-1.
Ko po navodilih vse naredim in napišem make-kpkg kernel-image mi po
nekaj sekundah javi napako:
no rule to make target "conf_vars"

Za vsak nasvet v zvezi s katerim od zgornjih problemov se muchas
zahvaljujem!

-- Iztok

P.S. Ne vem, ali sem malo preveč blesav ali kaj, samo z Googlom si nisem
uspel kaj dosti pomagati.