[LUGOS] Re: Re: upload limit

Anze anze at volja.net
Thu Sep 16 15:54:26 CEST 2004

Zivjo!

OK, ce jaz prav stekam, ta problem ni povezan s bandwidthom. V php.ini in
httpd.conf imas nekaj nastavitev, ki ti to popravijo, recimo post_max_size in
podobne - za seznam bos moral malo pobrskati po Internetu. Lahko jih nastavis
tudi v .htaccess datoteki ali pa v php skripti sami, seveda, ce imas pravice
za to.

Ce zelis preveriti, ali je problem res v post_max_size, napisi v skripto:
<?php
  phpinfo();
?>

shrani kot info.php, pojdi nanjo preko weba in poglej, kaksne so nastavitve -
moral bi dobiti eno veliko tabelo raznih nastavitev PHPja in Apacheja.

LP!

Anze