upload limit

herman.kocjancic at guest.arnes.si herman.kocjancic at guest.arnes.si
Thu Sep 16 15:36:59 CEST 2004

Ma sem malo pogledal, ma to ni to.

Meni se gre bolj za povečat limit file za upload ne pa za širino prenosa.

Bom še bolj natančen in sicer pri phpbb forumu shranjujem podatke sql baze in se je povečala in sedaj je velika okoli 4.6M. Downlodam jo lahko vendar uplodat jo ne morem ker je prevelika. Ugotovil sem da do 2M jo spravim gor večje pa ne morem. Trenutno sem rešil problem da sem file razkosal na manjše kose in jo spravil gor- je pa zamudno... tako iščem rešitev, kje bi bil problem na phpbb-jem forumu so mi dali nasvet naj pri administratorju to uredim da mi poveča velikost, vendar sem pa to sam tisti administrator za linux server, ki laufa na adsl-ju...

Kje naj ali kako naj to pogledam oziroma kako se to konfigurira.

Å e enkrat hvala
Herman