[LUGOS] Re: Obvezni internetni logi za 12-36 mesecev?

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Sep 15 13:36:50 CEST 2004

V sre, 15.09.2004 ob 11:05 je tomi.dolenc at arnes.si napisal(a):

> Not entirely true, Arnes sem podpisal, res pa precej pozno, ker sem
> zaradi obilice dela maile kolegov iz EDRI zlagal lepo na kupcek, namesto
> da bi jih bral :(

ah ja... jaz sem imel samo dostop do tistega on-line spiska... :)
se oproščam za netočnost.
lepo, da je Arnes aktiven glede teh vprašanj!

> Ja, saj mogoce bi, ce bi se zavedali... problem je da se zadeve dogajajo
> precej na hitro in ni se prave panike - zadevo smo na sestanku SISPA spomladi ze omenjali, ampak nihce ni predvidel, da bo slo tako hitro in smo se malo nejeverno spogledovali, kao saj niso resni...

hik, glede na to, da je na listi verjetno veliko administratorjev po
raznih ISPjih, ki vedo kaj bi to pomenilo z infrastrukturnega (in
posledično finančnega) vidika... mogoče bi lahko obvestili svoje cenjene
direktorje, ki kaj hitro razumejo, da bi taka ureditev njih in stranke
udarila po žepu.

> Drugi teden imajo nek public workshop v Bruslju na to temo, v bistvu bi bilo
> fajn ce bi tam vec evropskih ISPjev zacelo skakat...

Človek bi pričakoval, da bi GEANT imel koga, ki je v bruslju doma... :)

Btw: kaj pa preko gospodarske zbornice, sekcija za informacijske
tehnologije in telekomunikacije...

ker zdi se, da je važno, da prejmejo teli eurokrati čimveč pripomb s
strani 'uradnih' organizacij.

čao
andraž