Obvezni internetni logi za 12-36 mesecev?

tomi.dolenc at arnes.si tomi.dolenc at arnes.si
Wed Sep 15 11:05:42 CEST 2004

>Veè informacij je tudi v join statementu Privacy International in European Digital Rights, http://www.edri.org/cgi-bin/index?id=000100000162

>Iz slovenije ni ¹e nobena organizacija se podpisala pod izjavo...

Not entirely true, Arnes sem podpisal, res pa precej pozno, ker sem
zaradi obilice dela maile kolegov iz EDRI zlagal lepo na kupcek, namesto
da bi jih bral :(

> prièakoval bi, da bodo ISPji v luft skakali, ker bodo stro¹ke verjetno
> nosili oni (in njih uporabniki).

Ja, saj mogoce bi, ce bi se zavedali... problem je da se zadeve dogajajo
precej na hitro in ni se prave panike - zadevo smo na sestanku SISPA spomladi ze omenjali, ampak nihce ni predvidel, da bo slo tako hitro in smo se malo nejeverno spogledovali, kao saj niso resni...

Drugi teden imajo nek public workshop v Bruslju na to temo, v bistvu bi bilo
fajn ce bi tam vec evropskih ISPjev zacelo skakat...

Lp, Tomi