[LUGOS] Re: [LUGOS-BLA] MS EA

Jure Koren idiots at gmail.com
Sun Sep 12 12:55:56 CEST 2004

On Sun, 12 Sep 2004 12:42:16 +0200, Iztok Stotl
<iztok.stotl at guest.arnes.si> wrote:
> Mislim da ne gre gledati na to tako dokoncno negativisticno. Treba je
> gledati na naslednji nacin ... tu je treba nekaj spremeniti !

Kar mene najbolj zalosti je seveda to, da bodo kmalu volitve v
najvisjo zakonodajno instanco v drzavi, in kogarkoli od tistih, ki
kandidirajo, bom vprasal za mnenje o tvojem pisanju, bo v odgovor
izrekel samo meglo, saj pojma ne bo imel o cem govorim. Mu bo pa cisto
jasno kako mora glasovat za ta in ta zakon, ki ga itak ni prebral, ko
mu bo lobist od Microsofta placal dobro vecerjo in mogoce se kaj
drugega.

Kako lahko to preprecis, razen tako da kandidiras (za to nimam casa,
ker programiram)?