[LUGOS] Ob zagonu Openswana zamrzne mre¾a

Matjaz Prelog rachek at occasio.si
Fri Oct 29 18:43:50 CEST 2004

Hi,

zelo prijetno sem presenečen nad vašimi (ne samo tvojimi, Gašper) pozitivnimi odzivi in si zelo želim, da bi se debata nadaljevala v konstruktivni smeri in ne v "jaz sem car, vi pa ste *****, zato ker .... ", iz katerekoli strani že.
> No, jaz ti bom v enem stavku odgovoril takole:
>
> * Raje uporabi debian ali gentoo.
V bistvu sem že downloadal Slackware ISO-te (ki sem ga tudi nazadnje uporabljal, predno sem začel delati na Amisu z FreeBSDjem),  saj se mi je glede določenih stvari že zdelo malce čudno vse skupaj, sploh glede php-mysql (podpora za stari client (libmysql.10)), hvala za priporočilo glede distribucije.

> No ja, odgovor si tudi že dobil kako je z verzijami in podporo. Zopet,
> splača se riskirat 1 uro investigation-a, da se ne ubadaš z napakami, s
> katerimi so se drugi že. Ti prihrani veliko časa.
Vem, saj sem že večkrat mislil pisati, pa sem le nekako zmogel, ampak tale z mrežjo pa je res "too much". :)

> Tudi z moje strani: pa brez zamere :)
Vsekakor ni bojazni! :) Tudi sam včasih opazim kakšno: "Dajte mi enostavna, v slovenčino prevedena navodila, kako naj naredim to pa to" na listi, tako, da me tvoj odziv niti ne preseneča preveč. Sem pa hotel biti v repliki kar se da konstrutviten, nenapadalen in vidim, da mi je odlično uspelo.

LP, rachek.