[LUGOS] Ob zagonu Openswana zamrzne mreža

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Oct 29 16:41:02 CEST 2004

On Fri, 29 Oct 2004, Matjaž Prelog wrote:

> Namen tega mono-dialoga: a samo vzdrževalci tovrstnih strežnikov sami sebi v
> namen in hodimo v službo zato, da cele dneve hekamo ali da rešujemo resnične
> probleme? Da opravim svoje delo v doglednem času, dam storitev v uporabo in da
> grem zvečer na trening ali da sedim do 23ih za računalom in se jeb** v glavo,
> zakaj mi kompajler pri php_imap.c vrača cel kup napak, za katere niti uncle
> goole ne ve niti približnega odgovora?

Dobro si tole zlozil :) se strinjam s tabo. Administrator je pac
administrator, on se ne poglablja v sistem in grunta zakaj pa tole ne
dela.

Imas pa na drugi strani, oziroma ne na drugi strani ampak na visji
instanci sistemskega inzenirja, ki pa naj bi se ukvarjal in dejansko
odpravljal taksne in podobne probleme, zato pa je inzenirska ura tudi do
5x drazja od tehnicarjeve.

Je pa res, da za postavitev streznika ne moras racunat po inzenirski
tarifi, ker te bodo vsi postrani gledali :)

Predlagam ti, da delas s tistim, v cemer si dober in kar obvladujes. Ce si
maher za BSD potem ne saltaj na Linux, ker bos imel samo probleme. Ce si
maher za Windows 2000 Server in z njim hitreje in racionalneje razpolagas
z zivljenskimi resursi, kot bi ti to omogocal Linux, potem "bohvari"
saltat na Linux!

> Pa brez zamere. Ne želim nikogar žaliti ali karkoli podobnega. Menim, da so
> ljdje, ki "strokovnjake" sodijo po tem, kakšen OS uporabljajo, popolni "norci".

To je bil sicer precej custven izliv :) zadnji stavek pa... niso norci, se
pa ne spoznajo na te reci in nebi smeli sodit o tem. Jasno je, da je nekdo
lahko velik strokovnjak za Windows platforme in se ga splaca njeti, ker bo
s svojim znanjem zmanjsal stroske vsega skupaj (z licencami vred) pod mejo
pricakovanega, na drugi strani pa bo Linux "pocar" s svojim small talkom v
stilu "Linux je zastonj!" lahko pognal stroske v neizmerne visave.

Problem je v tem, da se ima ze vsak "doughnut", ki Linux uporablja pol
leta za blaznega Linux inzenirja, ki po moznosti drugim soli pamet, kako
so Linux resitve prakticno zastonj in je nujno treba preiti na Linux...

lp,B