[LUGOS] Ob zagonu Openswana zamrzne mreža

Gašper Lakota - Jeriček gasper at bsnet.eu.org
Fri Oct 29 16:36:55 CEST 2004

Matjaž Prelog wrote:

> Točno tako, kot si napisa. Zakaj pa bi se mi dalo? FreeBSD je distribucija
> enega sistema, kjer maintainerji skrbijo vsak za svoje področje. Ko pride ven

[ ... snip ...]

> Namen tega mono-dialoga: a samo vzdrževalci tovrstnih strežnikov sami sebi v
> namen in hodimo v službo zato, da cele dneve hekamo ali da rešujemo resnične
> probleme? Da opravim svoje delo v doglednem času, dam storitev v uporabo in da
> grem zvečer na trening ali da sedim do 23ih za računalom in se jeb** v glavo,
> zakaj mi kompajler pri php_imap.c vrača cel kup napak, za katere niti uncle
> goole ne ve niti približnega odgovora?

No, jaz ti bom v enem stavku odgovoril takole:

* Raje uporabi debian ali gentoo.

Sicer ju zaradi slabe izkušnje s Fedoro verjetno niti ne boš želel,
ampak včasih prav pride, preden se v kaj podaš (na splošno), pozanimat
se pri kom, ki ima že nekaj izkušenj (pozitivnih ali negativnih) kaj bi
bilo zate najbolje. Seveda je dobro povedat česa si navajen in česa ne
toleriraš.

> Bodo tile dovolj ? :)
>
> Vse sem skozi dal, kar mi je kri pilo, ni težko 10x it pogledat v ifcfg-eth1
[ ... snip ... ]
> sploh ni sporno, je del življenja.

Glej prejšnji odgovor glede izbire.

> Ampak: to, da ob zagonu opsneswana neha delat mreža, to pa je višek vsega. To
> se še na winsshitu ne zgodi. Zdaj še samo razmišljam, kako bi to mašino naredil
> na BSD (in jo čez vikend tudi bom, če bom le lahko spravil Pantherja z
> encryptanim VPNom v lokano omrežje, kar je bil ) in ne, kako bom še Kakšen
> teden porabil za reševanje problemov oz. poglabljanje v le-te in iskanje želje
> po reševanju njih.

No ja, odgovor si tudi že dobil kako je z verzijami in podporo. Zopet,
splača se riskirat 1 uro investigation-a, da se ne ubadaš z napakami, s
katerimi so se drugi že. Ti prihrani veliko časa.

Tudi z moje strani: pa brez zamere :)

lp,
Gašper