[LUGOS] Whitelist spam filter

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Oct 27 19:30:06 CEST 2004

On Wednesday 27 of October 2004 17:57, Anze wrote:
> Da ne bom koga zavedel:
>
> To seveda ne deluje, ker spamassassin pricakuje en sam mail, ne pa fajla s
> celim kupom mailov. :(

#!/usr/bin/python

import email
import mailbox

# danasnji arhiv
fp = open("2004-10-27")

mbox = mailbox.UnixMailbox(fp, email.message_from_file)

message1=mbox.next()
message2=mbox.next()

loopanje je prepusceno nekomu, ki to res rabi.

Mah, ne, da ne bo zamere:

while True:
        m = mbox.next()
        if m:
                print m
        else:
                break

> Se iscem pot okoli, ampak se mi zdi, da bom moral vzeti v roke fte in
> napisati PHP skripto, ki bo izluscila iz mojih mailov veljavne naslove. Ce
> pa ze to naredim, je najmanjsi problem narediti se nek filter, ki mi oznaci
> vse maile s poznanimi naslovi za 'sprejete'.

PHP za karkoli razen web aplikacije je klasicni prikaz mazohizma.

lp,
Borut.
--
Zakaj ravno mene?