[LUGOS] Whitelist spam filter

Anze anze at volja.net
Wed Oct 27 17:57:11 CEST 2004

Zivjo!

Da ne bom koga zavedel:

> spamassassin -W < ~/Mail/sent-mail

To seveda ne deluje, ker spamassassin pricakuje en sam mail, ne pa fajla s
celim kupom mailov. :(

Se iscem pot okoli, ampak se mi zdi, da bom moral vzeti v roke fte in
napisati PHP skripto, ki bo izluscila iz mojih mailov veljavne naslove. Ce pa
ze to naredim, je najmanjsi problem narediti se nek filter, ki mi oznaci vse
maile s poznanimi naslovi za 'sprejete'.

Ce pa ima kdo kaksen predlog, kako izbrskati maile iz npr. sent-mail
datoteke, in spamassassinu avtomatsko povedati, kateri maili so na whitelisti
- se priporocam.

Bayesovo filtriranje in podobno je sicer kar kul zadevica, ampak predvsem bi
rad zagotovil, da so vsi, ki sem jim kdajkoli pisal (ali pa sprejel njihov
mail v nek folder, ki ni 'inbox', 'spam' ali 'trash'), na whitelisti - in da
jih lahko brezpogojno locim od vseh ostalih, tudi tistih, za katere
spamassassin (zmotno) misli, da niso spam. Teh mailov namrec 100% nocem
izgubiti - za ostale pa lahko poskrbi npr. spamassassin...

Se priporocam za vase izkusnje, ce je komu uspelo postaviti kaj takega,...

LP!

Anze