[LUGOS] Remote arhiviranje - Crypt

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Wed Oct 20 15:32:39 CEST 2004

Zanimal bi me prav ta patch za rsync in ce si siguren, da si to videl za
rsync. Ze dolgo casa ze namrec spravljam oplemenititi rsync s kodiranjem
podatkov, tako, da so zadeve na remote strani shranjene popolnoma
kriptirano in brez ustreznega gesla/certifikata niso vredne nic.
Varnost transporta me ne zanima, ker se prenasajo ze kodirani podatki. Ker
gre pri kompresiji tudi za neke vrste kriptiranje bi mi prislo zelo prav,
ce bi videl ta patch v creva, da bi imel nekoliko lazje delo. Ce prav
glede na zahtevnost zadeve dvomim, da je to kdo delal.

Ali pozna kdo kaksno podobno resitev. Rsync mi je vsec, zato ker dela tudi pod Windowsi.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 20.Oct 2004 @ 15:18 CET