[LUGOS] Remote arhiviranje

Gasper Koren skrat at owca.info
Wed Oct 20 15:21:35 CEST 2004

On Wed, 2004-10-20 at 15:05, Martin Vuk wrote:
> Za patch rsynca ne vem, obstaja pa rdiff-backup, ki to zna in je nasploh
> prijazen in uporaben programček:)

Rsync je namenjen sinhronizaciji, kot ze ime pove in verjetno ni najbolj
primeren za backupe - kot je rekel ze Blaz - zadeva poslje kompresiran
dataflow (pri tem zna uporabit tudi ssh), ampak konca verzija datotek na
drugi strani ni kompresirana. Sam ga uporabljam za sinhronizacijo domace
masine, sluzbene masine in laptopa (hkrati mi seveda zadeva predstavlja
tudi backup). Za sinhronizacijo je to dalec najboljsa zadeva, kar sem jo
uspel odkriti :)

Vec o tem: http://samba.anu.edu.au/rsync/

lp Gasper