[LUGOS] Cyurus & MySQL

Matjaz Prelog rachek at occasio.si
Fri Oct 15 19:42:54 CEST 2004

Hi Jure,

----- Original Message -----
From: "Jure Pe_ar" <pegasus at nerv.eu.org>
Subject: Re: [LUGOS] Cyurus & MySQL

> btw, pam-mysql kar pozabi. cim prej tem bolje.
To sicer imam na eni FreeBSD gajbi, pa deluje vredu, samo je cca. 100 uporabnikov. Vklopil sem, ko je auxprop v novejši verziji cyrusa kar naenkrat nehal delovati. Ker se mi ni ljubilo zafrkavati, sem na hitro porihtal kar z pam-mysql. Za par tisoč uporabnikov pa si kar mislim, da je precej overheada.

> si preprican? katere mehanizme imas sploh na voljo za sasl?
Hja, če izvedem komando rpm -qa |grep sasl ni ne duha ne sluha o kakšnem mysql-u. Je to to, kar si hotel izvedeti ? Z LINUXom že dolgo nisva več na ti. :)))

> no ce mas verbose, potem ti mora zadeva v syslog zapisati kaksen select je
> oblikovala in kaj je bil rezultat. sicer lahko preveris to tudi na roke. ker
> nisi pokazal svojega izgleda tabele, ti ne znam na pamet povedati, ce je to
> prav ali ne.
Tabela je prava, ker je skopirana iz delujče konfiguracije(pa tudi neumen nisem, če verješ :) ). Edino, kar je, prazna je. Glej dalje.

> ce ne zaupas temu, kar ti pravi sasl v logih, lahko na bazi vklopis query
> log, pa tam direktno spremljas dogajanja.
Sem ga tudi vklopil, zgodi se nič. Ni connecta, ni querya. :(

> vedno je dobro vedeti, v kaj se spuscas :)
Se strinjam. :)

LP, rachek.