[LUGOS] Cyurus & MySQL

Jure Pe_ar pegasus at nerv.eu.org
Fri Oct 15 15:58:45 CEST 2004

On Fri, 15 Oct 2004 14:11:23 +0200
"Matjaz Prelog" <rachek at occasio.si> wrote:

> Hi družba,
>
> mi lahko kdo da kakšen hint, kako naj prepričam Cyrus imapd, da
> avtenticica uporabnike iz baze na Fedora Core 2 ? Pam-mysql se ne dobi
> več, razen nek dve leti star package, ki se ne prevede(da bi delal preko
> saslauthd), auxprop pa tudi ne deluje, pravi: Oct 14 15:02:12 router
> pop3[4121]: badlogin: router[127.0.0.1] plaintext rachek SASL(-13): user
> not found: checkpass failed

hm zdej ne vem, kaksno je stanje 'iz skatle' na fc2, lahko pa ti zagotovim,
da sasl mysql auxprop deluje zelo dobro :)
btw, pam-mysql kar pozabi. cim prej tem bolje.

> Googlal sem do dveh zjutraj, pa nič.Pa še config:
> configdirectory: /var/lib/imap
> partition-default: /var/spool/imap
> admins: cyrus
> sievedir: /var/lib/imap/sieve
> sendmail: /usr/sbin/sendmail
> hashimapspool: true
> sasl_mech_list: PLAIN

si preprican? katere mehanizme imas sploh na voljo za sasl?

> #tls_cert_file: /usr/share/ssl/certs/cyrus-imapd.pem
> #tls_key_file: /usr/share/ssl/certs/cyrus-imapd.pem
>
> #sasl_pwcheck_method: saslauthd
> sasl_pwcheck_method: auxprop
> sasl_auxprop_plugin: mysql
> sasl_mysql_user: xxx
> sasl_mysql_passwd: yyy
> sasl_mysql_hostnames: 127.0.0.1
> sasl_mysql_database: mail
> sasl_mysql_statement: select password from mailbox where username='%u'
> sasl_mysql_verbose: yes

no ce mas verbose, potem ti mora zadeva v syslog zapisati kaksen select je
oblikovala in kaj je bil rezultat. sicer lahko preveris to tudi na roke. ker
nisi pokazal svojega izgleda tabele, ti ne znam na pamet povedati, ce je to
prav ali ne.
ce ne zaupas temu, kar ti pravi sasl v logih, lahko na bazi vklopis query
log, pa tam direktno spremljas dogajanja.

> Na FreeBSDju je to vse (in še več) zelo enostavno urediti v eni uri, če le
> veš, v kaj se spuščaš. :(

vedno je dobro vedeti, v kaj se spuscas :)

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/