Fwd: Re: vprasanje za BSA

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at najdi.si
Fri Oct 15 09:50:30 CEST 2004

----- Forwarded message from info <info at bsa.si> -----
    Date: Wed, 13 Oct 2004 15:52:32 +0200
    From: info <info at bsa.si>
 Subject: Re: vprasanje za BSA
      To: Jernej Vodopivec <jernej.vodopivec at najdi.si>

Spoštvovani,

Glede vašega vprašanja, vam iz BSA v prilogi posredujemo primer izjave
zaposlenega glede politike uporabe programske oprome na računalnikih v
podjetju, katero vam svetujemo, da v izogib morebitnim nevščečnostim
opisanih v vašem vprašanju ponudite v podpis zaposlenim v podjetju in ki
zajema odgovor na vaša vprašanja.

lep pozdrav z BSA

----- End forwarded message -----

Najdi.si Mail  http://mail.najdi.si/