[LUGOS] md

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Oct 11 15:54:20 CEST 2004

On Monday 11 of October 2004 15:38, Mitja Zabukovec wrote:
> mi lahko nekdo pove, kako deluje avtokonfiguracija md
> raid-ov med bootanjem ?
> a mora biti najprej mountan /, da prebere /etc/raidtab ali ne ?

Ne. Ce imas particije nastavljene na tip fd, ki so enkrat ze bile postavljene
v RAID, jih mora avtomatsko zaznati.

Primer:

md: Autodetecting RAID arrays.
md: autorun ...
md: considering hde7 ...
md:  adding hde7 ...
md: hde6 has different UUID to hde7
md: hde5 has different UUID to hde7
md: hde2 has different UUID to hde7
md: hde1 has different UUID to hde7
md:  adding hda7 ...

> ne uspe mi namreč bootati mašine z / na raid 1.
> generičen 2.4 kernel, ki ga je postavila inštalacije se boota,
> custom 2.6 kernel, ki sem ga sam inštaliral, pa ne.
> (rad bi, da SATA (silicon image controller) diske dvigne scsi driver,
> ne ide)
>
> v initrd sem zapekel sata_sil, scsi_mod, sd_mod, md, raid1, xfs
> module.
> Med bootanjem pravilno zlista particije sata diskov,
> ko pride do md autokonfiguracije, pa ne najde nodenega raida.
> (particije imajo nastavljen tip fd)

Zapeci vse driverje, ki jih rabis za dostop do root particije, direktno v
kernel, ne kot module. Potem ti odpade kompliciranje z initrd-jem. To je
navadno vzrok tezav v takih primerih.

lp,
Borut.
--