md

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec at rs-pi.com
Mon Oct 11 15:38:55 CEST 2004

živjo,

mi lahko nekdo pove, kako deluje avtokonfiguracija md
raid-ov med bootanjem ?
a mora biti najprej mountan /, da prebere /etc/raidtab ali ne ?

ne uspe mi namreč bootati mašine z / na raid 1.
generičen 2.4 kernel, ki ga je postavila inštalacije se boota,
custom 2.6 kernel, ki sem ga sam inštaliral, pa ne.
(rad bi, da SATA (silicon image controller) diske dvigne scsi driver,
ne ide)

v initrd sem zapekel sata_sil, scsi_mod, sd_mod, md, raid1, xfs
module.
Med bootanjem pravilno zlista particije sata diskov,
ko pride do md autokonfiguracije, pa ne najde nodenega raida.
(particije imajo nastavljen tip fd)

lp,
Mitja