[LUGOS] particije

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Mon Oct 11 09:30:26 CEST 2004

On Sunday, October 10, 2004, 11:44:38, Scorpy wrote:

> Sem opazil, da si napisal, da imas samo linux ja. Ravno zato obstajajo
> boot-able CDeji alla Norton System Works, ki vsebuje tudi Partition Magic.
> Sicer pa mislim, da se lahko že znajdeš z kakšno bootable disketo ali CDejom
> od Win98 in nato uporabis fdisk. Sicer linux particije mislim, da ne bo
> pravilno videl (mislim, da jo oznaci non-dos partition), bos pa sigurno
> lahko ustvaril novo particijo pod pogojem, da imas seveda res se prost
> neparticionirat del na disku.

fdisk od DOS/Win9x/ME nikoli ne uporabljaj na disku, ki ima več kot eno
primarno particijo, ker bo samo uničil particijsko tabelo.

Windows NT4 in novejši znajo v Setupu brez težav dodati particije na disk,
če je na njem še dovolj prostora. Pod Linuxom pa lahko uporabiš fdisk ali
cfdisk.

--
< Jernej Simoncic ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >
< for personal mail, replace guest.arnes.si with isg.si >

When eating an elephant, take one bite at a time.
       -- Abrams's Advice