[LUGOS] particije

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Oct 10 11:48:44 CEST 2004

V ned, 10.10.2004 ob 13:26 je Samo Jelovšek napisal(a):
> hmm ja .. a fdisk ma to možnost ? kaj a obstaja partiton magic za linux
> .. ker kot si mogoče zdaj opazil, da sem napisal, da imam trenutno na
> računalniku samo Linux..

verjetno noces dati cvenka za partition magick .. zato:

Ce imas ReiserFS za filesystem, potem ga lahko shrinkas s
reseize_reiserfs in potem s cfdisk ali kaksnim drugim particijskim
editorjem zmanjsas particijo in tam ustvaris novo.

za ext2/3 pa ne vem.

imas pa vedno na voljo najzanesljivejsi in najbolj ucinkovit pristop:
zarhitivras celo particijo nekam, reparticioniras, in razpakiras
arhiv... (pa se lilota po potrebi zazenes)

cao
andraz